2008年10月16日星期四

Kepada En. All Black

Kisah hari ini berkaitan dengan salah seorang rakan saya dari IPK, UM. Beliau datang dari negeri Pahang, seorang pendiam tetapi diam-diam ubi berisi. Pakar dalam komputer dan daripada maklumat yang diberikan oleh BD and the gang beliau pandai memasak, tahniah.

Beliau seorang guru sejarah yang berdedikasi dan kuat semangat nasionalisme. Laman web beliau kebelakangan ini ada menulis mengenai tajuk tamadun yang saya berpendapat ia amat sesuai untuk dibaca oleh semua pelajar yang bakal menghadapi peperiksaan SPM.
Terima kasih kepada En All Black yang memberi pandangan yang membina kepada blog saya. Saya akan terus berusaha menulis lebih banyak topiks yang menarik di blog saya ini.

2 条评论:

Pakwar 说...

En All Black mempunyai pandangan dan idea yang hebat dan mampu untuk memasarkan nama melalui penulisan dalam blog

Jubah hitam 说...

Hati2 dgn En. All Blacks sbb dia adalah adik kpd "orang Minyak"