2008年9月15日星期一

Room mate Saya







Sudah 2 bulan tinggal bersama dengan seorang wanita jelita dari Kelantan, Hazura namanya. Kita memang datang dari dunia yang amat berbeza sekali. Waktu tidur tak sama , saya buat assignment sampai pukul 4 pagi dan tidur pada pukul 4, zura pulak baru bangun dari tidur. Beliau suka memasak. Periuk, kuali, senduk, minyak, beras, lada sulah, lesung... dapur kita begitu lengkap sekali. Saya, o no, buka gas pun tak pandai. Walaupun nampak berbeza, namun kita masih boleh hidup bersama dengan aman dan sentosa. Semoga hubungan ini dapat berkekalan buat selama-lamanya.









2 条评论:

Pakwar 说...

Saya sangat bersetuju dgn saudari bahawa kita berbeza kerana tuhan telah jadikan hambaNya berbilang bangsa supaya kita dapat kenal mengenal antara satu sama lain, saya juga gembira kerana dapat mengenali seorang berbangsa cina bernama woo lee fang, inilah indahnya negara malaysia kerana kita bersama membina bangsa dan yang saya terkilan adalah mengapa saya tidak mencuba untuk menguasai bahasa anda supaya kita akan lebih serupa , betul tak ?

Jubah hitam 说...

bagusla kalau macam tu, tapi jangan lupa bila balik kampung bawalah buah tangan utk kami di AG2