2009年5月14日星期四

Sudah 6 bulan tidak menjadi Blogger...

Banyak peristiwa telah berlaku...

Sibuk menentukan tajuk disertasi...
Mencari kajian literasi...
Seminar Kepengetuaan kali ke VI...
Mendokumentasikan program... Sibuk tetapi amat bermakna kerana memperolehi banyak pengetahuan dan pengalaman...


Paling menyedihkan daddy saya telah meninggal dunia pada 18 Mac 2009. Sungguh sedih kehilangan bapa yang tersayang, masih menitis air mata apabila mengenang kembali wajah daddy saya dan segala detik-detik bersama beliau.


'Dari tuhan beliau datang, kpdNya beliau kembali'

Terima kasih kerana membela saya, kerana mendidik saya, kerana segala-galanya...
DADDY I MISS U ALWAYS



Terima kasih kepada kepada suami saya, saudara mara, pensyarah IPK dan rakan-rakan yang telah memberi sokongan moral. I will be strong.

1 条评论:

abgjan.com 说...

TERIMA KASIH PUAN WOO..IT'S GREAT TO HAVE A FRIEND LIKE YOU. THANKS FOR THE LYRICS AFTER WAITING FOR MORE THAN 15 YEARS JUST TO KNOW THE SINGER OF THE TOUCHING SONG THEN YOU CAME TO SING IT FOR US - azhan anuar